Natte droom

Geplaatst: 16 september, 2013 in column

Vannacht droomde ik van bloot.
Van billen en borsten,
allemaal even groot.
Ik mocht voelen,
aaien,
strelen,
likken,
ga zo maar door.

Het was een droom die ik af wilde maken.
Het was een droom die ik bijna aan kon raken.

Maar zoals bij iedere droom van dit soort,
wilde ik mijn roede gaan gebruiken,
aan een hemels stukje vrouwenvlees ruiken,
en eindigde mijn droom,
alvorens ik begon,
in wakker worden,
met orgasme en al,
en een roemloze tocht naar de badkamer.

Waarom mag ik niet dromen,
zo lang ik maar wil,
van de mooiste vrouw,
die mij ook nog wil.
Waarmee ik vrij en min,
tot een onwaarschijnlijke hoogtepunt.

En dan wakker worden,
zonder gezeur en zonder vrouw.

Geef een reactie

