Zo mooi

Geplaatst: 10 september, 2013 in Dingen van de dag, Poëzie

Je bent zo lief,
Ik wil je graag,
In mijn armen.

Het mag niet zo zijn.

Ik draag de last,
Van mijn liefde
Al jaren lang.

Kan je niet minnen,
Ik was vijftien,
En wist het al.

Zo onbereikbaar,
Ik hou van jou,
Jij houdt van mij.

Je bent niet mooi.

Waarom zo lelijk,
Waarom zo mooi,
Mijn knappe kop,
Vernielt mijn leven,
Ik ben zo mooi.

Jij bent lelijk.

Kleine borsten,
Rare sproeten,
Dun rood haar,
En smalle heupen.

Ik moet het doen,
Met een mooie vrouw,
Volle borsten,
Blonde haren,
Ronde billen.

Ik droom van jou.
Iedere nacht,
Je bent knap,
Net als ik.

Mijn lieve vrouw,
Troost me dan,
Het valt niet mee,
Wij zijn zo mooi.

Geef een reactie

