Donder op! (Moslimhoer)

Geplaatst: 10 september, 2013 in Dingen van de dag

Kanon op je kop.
Kogel in je nek.
Ik maak je af.

Pak me dan.
Als je durft.
Jouw grote bek.
Sla ik dicht.
Zo hard ik kan.

Ik weet waar je woont.
Ik ken je kinderen.
Hier is een foto.
Dat is je moslimhoer.
En dat is je hoerenzoon.

Ik maak haar af.
Ik maak hem af.
Je bent een rat.
Je vervuilt ons land.
Jij moet weg.
Donder op.

Ik heb vriendjes.
Een heleboel.
Je kent ze niet.
Als je begrijpt wat ik bedoel.

We zien je kruipen.
In een hoek.
Waar je hoort.
Met je uitgestreken moslimdoek.

Spreek me tegen.
Als je durft.
Ik bezoek je moeder.
Dat zal haar leren.
Jij houdt je bek.
Vanaf nu.

reacties
  1. defrysk schreef:

    Dit is ironisch bedoeld. ‘Just in case.’

Geef een reactie

