Sorry voor de rotzooi

Geplaatst: 6 september, 2013 in column, Dingen van de dag

Ik maak er een eind aan. In het bad. Ik heb het wel eens gezien in films over de Romeinen en het schijnt erg prettig te zijn. Ik heb mijn polsen al doorgesneden met een scheermesje en zie hoe het warme badwater steeds roder wordt. Mijn lijf ontspant zich, en het zicht wordt al waziger. ‘Eindelijk rust.’

Maar dan zie ik dat ik bloed op de vloer gemorst heb, op het kleedje nog wel! Ik grijp naar mijn mobiel en bel in paniek 911 voor de ambulance. Wat een troep! En nu mijn mobiel ook al onder het bloed. ‘Getver, wat zal mijn vrouw daar wel niet van zeggen!’

De volgende keer doe ik pillen. Sorry voor de rotzooi lieverd.

Geef een reactie

