Grote borsten.

Geplaatst: 3 september, 2013 in column, Dingen van de dag

Vandaag had ik het weer. In de Walmart. Er lopen veel zware mensen rond in die winkel.
Maar sommigen zijn op weg om zwaar te worden. Zoals jonge dames en beginnende moeders. Ze zijn mollig tot halfzwaar. En vaak met mooie, deinende grote borsten.
En vandaag had ik het weer. Ik moest van mijn vrouw bij het karretje wachten. Een dame van rond de vijfentwintig deinde langs met haar hypnotiserende boezem. Ik droomde weg in haar borsten. Ik geef toe, het is niet netjes, maar het geeft me zo’n heerlijk wollig gevoel.
Overigens had ze me door, keek ze me gemeen aan en had ze me het liefst ter plekke een draai om mijn oren gegeven. Mijn vrouw bedoel ik.

Geef een reactie

