Dikke vrouwen zijn monsters

Geplaatst: 20 juli, 2013 in column, Dingen van de dag

Filmpje gezien? Lacheeen!!!

Dikke wijven uitlachen, altijd leuk. Want dikke vrouwen zijn lelijk. En ze vreten de hele dag door. Als ik een patatje bij McDonalds haal zie ik ze wel zitten, die dikke vreetwijven. En maar vreten. En mijn eetlust bederven. Jasses.
En dat mogen die die lillende monsters best weten. Dikke wijven moeten dood, want jullie vreten te veel. HAHA!!
Laatst nog, in de AH, een dik wijf die een zak chips kocht en het hele gangpad blokkeerde. ‘DOE DAT TOCH NIET MONSTER!’, riep ik nog. Haha! Iedereen lachen! Ze schrok er van, schaamde zich dood, en hobbelde zo snel als haar dikke o-beentjes haar konden dragen de winkel uit.
‘Wat gemeen,’ denk u misschien, maar dan moeten die domme wijven maar niet zoveel vreten.
Geef mij maar een wijf als Barbie. Lekkere tieten, lekker dun, dom als een koe en altijd klaar liggen met de beentjes wijd.

Geef een reactie

