Die kut van je blijft stinken en lekken

Geplaatst: 18 juli, 2013 in column

Vandaag zag ik een Tena® commercial. En daarin zag ik blij huppelende dames. En ze lachten als ze sprongen en dansten. Sommigen durfden zelfs hun benen te spreiden. En inderdaad, de gele urine-spetters vlogen me niet om de oren.
Want vooral vrouwen weten heel goed hoe het daaronder zit. Het stinkt, het lekt, AFSCHEIDING!
Voor de vrouw is de vagina een soort loopneus geworden. De vagina is in essentie vies. En niet alleen tijdens de maandelijkse stonde. Tussen de stonden hebben de dames een periode dat er een schildje voor hun vleesflapje moet. En we noemen het een pad. Een Always® pad voor je loopkut. Zodat je kan dansen en huppelen zonder te stinken en lekken. Want dat doen dames met hun vagina, stinken en lekken. En een schildje ervoor plakken.

Ik moet zo nog een een lapje vlees braden. En wat ligt er onder het stukje vlees. Ongevraagd? Een schildje. Een pad. Een Tena®. Om het vocht aan mijn vleeslapje te onttrekken. Zodat ik straks kan genieten van een uitgedroogd stukje vlees. Dat ze godverdomme nog geen vleesspray ontwikkeld hebben voor te droge vleeslapjes. Wedden dat ze dat wel hebben voor uitgedroogde pruimen?

Want als uw vagina te droog is smeert u er glijmiddel op. Sensilube® En moet ik mijn penis insmeren. Want glijden zullen we. Seks moet. Maar die kut van je, die blijft stinken en lekken, al was het maar om je allemaal producten aan te smeren die iedereen het gevoel geeft dat je stinkt en lekt. En dat je kut daardoor te droog is.

En de dames doen dapper mee met die onzin. En zolang het tussen de benen nog niet goed zit bij de dames, zal het tussen de oren niet veel beter zijn.

Eerder verschenen in Krapuul

reacties
  1. Hahaha. Kortom: zij van Tena vinden dat we vies zijn en zij (de heren ws) van Tena gaan ons opfrissen met schone schilden. Een soort kutjekloonen.
    Net als eerder de softcup-bh’s een must waren….en zoals mijn zoon opmerkte allemaal dezelfde borsten als de buurvrouw……
    En die Tena’s onder het stukje vlees vind ik persoonlijk erg onsmakelijk!

    Plastisch beschreven maar wel duidelijk!
    😉

Geef een reactie

