De eerste keer

Geplaatst: 17 juli, 2013 in column

Lief dagboek,

Mijn vriendje is boos op mij. En heeft het met mij uitgemaakt. Omdat ik zwanger ben van hem. Want bij de eerste keer kan je geen kinderen krijgen. En na de eerste keer hebben we altijd met condoom gevreeën. Dus was het niet de eerste keer voor mij, zegt mijn vriendje. En heb ik hem bedrogen. En dat is niet zo! Ik ben hem altijd trouw geweest. Maar hij gelooft mij niet. Dus huil ik even bij jou uit lief dagboek, voor ik het aan pappa en mamma vertel. Ik hoop dat het een meisje wordt. Dan kan ik haar lekker knuffelen en kan ze later mijn vriendinnetje worden en kunnen we samen gezellig winkelen. Kleertjes en zo.

Geef een reactie

