Het is zo’n klote nacht

Geplaatst: 6 juli, 2013 in Dingen van de dag

Vannacht is zo’n nacht
Dat ik denk dat ik doodga
Vannacht is zo’n nacht
Dat mijn kop explodeert
Het is zo’n klote nacht
Dat mijn maag
Zich nog een keertje
Binnenstebuiten keert.

Weer te veel gezopen
Mijn lijf is uitgedroogd
Net toen ik had besloten
Er voorlopig af te blijven
Nog nooit zoveel gezopen
Waardoor mijn maag
Zich ongegeneerd
Nog een keertje
Binnenstebuiten keert.

Het is echt afgelopen
Dit was de laatste keer
Want ik heb besloten
Er voor altijd af te blijven
Want ik ben uitgezopen
Omdat mijn maag
Zich steeds maar weer
Binnenstebuiten keert.

Morgennacht wordt het zo’n nacht
Dat ik denk dat ik doodga
Morgennacht is zo’n nacht
Dat mijn kop explodeert
Weer zo’n klote nacht
Dat mijn maag
Zich nog een keertje
Binnenstebuiten keert.

reacties
  1. gerda hulsebos schreef:

    Tja, dat krijg je ervan: Haiku “Vrijgezellenfeest”
    http://xprito.blogspot.nl/

Geef een reactie

