Voluptueuze Nigella Lawson

Geplaatst: 17 juni, 2013 in column

Mooie voluptueuze Nigella Lawson. Met tieten en billen. Een wijf waarvan je trek krijgt. En niet alleen in eten.

Bij de keel gegrepen door een ouwe lul van 70 jaar. Nigella, wat moet je met zo’n bejaarde zak?

Als je met mij was getrouwd, was zoiets nooit gebeurd Nigella.

Ik kus de grond waar je op loopt.
Bewonder je rondingen als je slaapt.
Raak je alleen aan als je het goed vindt.
Zal alleen eten wat ik van jouw eten mag eten.

Kom bij mij lieve ronde Nigella.

Dan ben je veilig
Zal niemand je kwaad doen.
Zal je nooit bij de hals worden gegrepen.
Geen klap krijgen.
Nooit tegengesproken worden.

Maar je mag van mij nooit, nooit meer op dieet.

Geef een reactie

