Taser op recept

Geplaatst: 12 juni, 2013 in column

Ik voel me naakt. En ik denk dat ik met een taser beter kan functioneren. Ik wil respect. En daarvoor heb ik een taser nodig. Niet dat ik het zou gebruiken. Nee, het is het gevoel. Het gevoel dat ik veilig de straat op kan. Mijn werk kan doen. En als iemand lelijk tegen me doet, dat ik dan op een knopje kan drukken. En hem of haar dan op de knieën kan dwingen. Net als op YouTube. Kronkelend van pijn en kramp op de grond. En dat ik me dan niet meer bedreigd voel. En dat hij dan nooit meer lelijk tegen me zal doen. Dat ik gezag uitstraal. Maar ik mag geen taser van mijn baas. En nu durf ik de straat niet meer op. Kunt u mij een taser voorschrijven dokter?

Geef een reactie

