Perverse Viespeuk

Geplaatst: 11 juni, 2013 in Fictie

Mijn vriendin had steeds het gevoel dat haar moeder toekeek als we de liefde bedreven. Een vrijpartij eindigde meestal in een anticlimax: ze kon dat gevoel niet van zich afzetten.

Die nacht had ik een erotische droom, heftig en opwindend. Het kon niet uitblijven, mijn roede was er klaar voor, dit wordt een natte droom. Toen zag ik iemand achter het raam toekijken. Bleek en onbewogen. Het was mijn vriendin. Mijn roede verschrompelde. Mijn droom verdween.

Toen ik die ochtend wakker werd was mijn vriendin al op. Ze had mijn koffers gepakt. Ik kon vertrekken.

Ze wist me te vertellen dat haar moeder gelijk had. Dat ze het nu met eigen ogen had gezien. Dat ik een perverse viespeuk ben.

Geef een reactie

