Tot de laatste druppel.

Geplaatst: 24 mei, 2013 in Fictie, Natuur

Nu het moment daar was, wilde ik haar natuurlijk niet laten merken dat ik maagd was. Maar ik kreeg de kans niet eens om ook maar iets te laten merken. Ze was gulzig en begerig. Wild en ongeduldig eiste ze mijn geslacht op. Mede door mijn onervarenheid voelde ik machteloos hoe wilde schokken van genot mij veel te snel tot een orgasme zouden dwingen. Toen ze haar nagels in mijn rug zette, was het alsof ze een stroomstoot door mijn lijf joeg, rechtstreeks naar mijn onderlijf. Met haar handen dwong ze me tot ritmisch stoten: ze wilde mijn zaad en wel tot de laatste druppel. Alsof ze het moment van mijn orgasme voorvoelde beet ze me vlak voor mijn hoogtepunt liefdevol in mijn nek. Ik voelde me in opperste genot klaarkomen en opende mijn ogen.
Ik merkte dat ik niet meer in mijn lichaam zat. Ik zag hoe mijn onderlijf nog aan het stoten was, zag hoe ik mijn hoofd had verloren, zag dat ook mijn romp ook niet te versmaden was. Ze zal een goede moeder zijn voor mijn kinderen.

Geef een reactie

