Seksueel geïntimideerd

Geplaatst: 22 mei, 2013 in column

Ik raakte vaak seksueel geïntimideerd. Als ik naar meisjes keek ontving ik een verongelijkt gezicht of een middelvinger. En ze lachten me uit. Ik besloot niet langer naar mooie en lieve meisjes om te kijken. Nou ja, ik bedoel, durfde niet.

Maar mijn verlangen bleef, en op een dag werd het me te veel.

Tijdens een feestje zag ik haar dansen, haar bewegen. Na een paar glaasjes moed liep ik naar haar toe: ‘Mag ik een klap op je bibs geven?’ vroeg ik haar beleefd. Ze keek me verbaasd aan, en zag mijn verlangen. Voor ze kon antwoorden sloeg ik toe.

Die mooie bibs deint nu naast me, en krijgt zo nu en dan een klap: omdat ze dat verdient.

Geef een reactie

