De Sharia Driehoek

Geplaatst: 18 mei, 2013 in column

Op handen en voeten kruip ik naar haar toe. Wellustig snuif ik de geuren op die je ruikt als een dame bereid is om te paren. Maar ze heeft haar slipje nog aan. Behendig wipt ze haar prachtige achterwerk omhoog om zich van het kledingstuk te ontdoen. Het stukje hemel tussen haar benen is nu klaar om het verlangen dat borrelt in mijn onderlijf in ontvangst te nemen. Maar op het moment dat mijn geslacht zich opricht voor de daad zie ik iets. En mijn lustgevoelens verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mijn roede is niet langer in de aanslag en wordt een willoos slachtoffer van de zwaartekracht:

‘Zeg meisje, zou je die haatbaard tussen je benen niet eens afscheren?’

reacties
  1. SS schreef:

    Over smaak valt niet te twisten. 😉

Geef een reactie

