Hete Halina

Geplaatst: 24 april, 2013 in column

Halina keek naar Tommy. Grote ogen. Blij gezicht. Ik jaloers. Dat wil ik ook. Een geile blik van Halina, een hete lach en wie weet, nog meer.

Vanmorgen meteen begonnen met schrijven. En het wordt een goed boek. Want dat moet voor je een boekenweekgeschenk mag schrijven. Waar het over gaat zeg ik niet, maar het wordt heel spannend.
Mocht het project falen, dan wil ik ook wel leren op een accordeon te spelen, of auditie doen om een vierde J te worden.
Desnoods laat ik mijn baardje, ingesmeerd met witte, zoete crème, afscheren met mes en vork. En schoonlikken door Halina zelf.

Ik heb haar zojuist een dm gestuurd. En je raadt het al: die arrogante bitch heeft me gelijk geblokt.

Geef een reactie

