Ondertussen in Boston

Geplaatst: 17 april, 2013 in column

Vanavond rode bietjes, ik ben er dol op. Ik ben ze aan het schillen. Ik kook ze in mijn snelkookpan, samen met een uitje, een appeltje, wat wijnazijn, kaneel, nootmuskaat, een laurierblaadje en niet te vergeten suiker en een snufje zout.

Raar genoeg is mijn snelkookpan verdwenen. Gelukkig heb ik nog een ouwe op zolder, vermoedelijk in een zwarte rugtas.

Nu ben ik toch van slag. Die snelkookpan is ook weg, samen met mijn rugtas. Na een uurtje zoeken heb ik de politie gebeld:
‘Of ze mijn zwarte rugtas en twee snelkookpannen hebben gezien.’
Ze staan inmiddels voor de deur:
‘Of ik met opgestoken armen naar buiten wil komen. En dan met gespreide armen op mijn buik wil gaan liggen’

Geef een reactie

