Naar de gebedsgenezervanger

Geplaatst: 29 maart, 2013 in column

Ik moet zo naar de gebedsgenezer.
Ik kan niet lopen, ben spastisch en kwijl een beetje.

En dat God dan zegt: “Akkoord jij mag wandelen, stoppen met kwijlen en beter gecoördineerd door het leven gaan dan Jetta Klijnsma.“
Ik kan niet wachten tot ik spontaan kan opstaan uit mijn rolstoel na een pittig gesprek met God en mijn tussenpersoon.

Ik wilde eerst naar Jan Zijlstra, maar die is naar de rechter. Gelukkig heb ik een vervanger gevonden. God heeft hem verteld heeft dat Jan bezeten is van de duivel. En als ik morgen nog steeds een kwijlende rolstoeler ben, is dat omdat God het zo wil.
Maar ik weet zeker dat mijn gebedsgenezervanger God op andere gedachten kan brengen.

Geef een reactie

