Een spiegel voor de paus

Geplaatst: 28 maart, 2013 in column

Je zal maar een jeugdgevangene zijn wiens voeten worden gewassen door de paus.
Ik zou je kunnen aanraden je voeten een week niet te wassen en ook je sokken en schoenen een week lang aan te houden, dag en nacht.
Maar dat doe ik niet. Ik ontleen mijn inspiratie dit keer aan een voetbalfan die zijn stoeltje in de Arena swaffelde.
Alleen ben ik geen fan van de paus, en raad ik je niet aan je stoeltje te swaffelen.
Het is leuker zijn keppeltje te swaffelen tijdens de voetenwasbeurt. En als hij dan opkijkt omdat hij ‘iets voelt,’ recht in je eikel staart.
En dan, omdat hij het niet begrijpt, leg je hem uit dat je hem een spiegel voorhoudt.

Geef een reactie

