Het hondenpoep drama

Geplaatst: 26 maart, 2013 in column, Dingen van de dag

Toen ik las over het hondenpoep drama voelde ik een lichte rilling aan mijn rechtermondhoek: emotie.
Want natuurlijk kun je een vrijwel blinde dame niet verplichten tot het opruimen van poep dat ze niet kan zien. Terwijl wij, gezonde Hollanders, de drollen dienen op te ruimen. En als je het niet doet, dan krijg je een boete. Volledig terecht.

Daarom ben ik woest, als zo’n zielige halfblinde dame een hond neemt. Ze zouden het moeten verbieden.
Want je kan niet met een hond aan de rol zonder het opruimen van zijn of haar drol.
Ik wil dan ook dat er een taskforce komt die schijtende honden afneemt van zielige mensen die niet in staat zijn de rotzooi op te ruimen.

Geef een reactie

