Mijn fantasieën

Geplaatst: 18 maart, 2013 in column

Een auto bekrassen met een spijker of een sleutel. Ik heb er wel eens over gefantaseerd. Dromen van een wegpiraat die een krasje op zijn dure auto vind. Helemaal overstuur. Door mijn schroevendraaier. Omdat hij me omver reed.

Zoals je soms droomt over seks. Van een vrouw die je goddelijk mooi vindt. En je belt, met geile praatjes. En dat je uiteindelijk helemaal blubberend klaarkomt van je eigen fantasie. Omdat ik haar uitkering kan stopzetten.

Dat je droomt over ouders die mijn kind moeten adopteren. En voorkomen dat hij bij lesbische ouders terecht komt. Leve de Turken! En dat ik dan die lesbo’s het land uit schop. Liever islamiet dan miet, toch?

En dat je droomt dat je dromen uitkomen…

Geef een reactie

