TV is weer kut

Geplaatst: 16 maart, 2013 in column, Dingen van de dag

Tijdens uitzending van vrijdagavond zit ik klaar met een zak chips en een krat bier. Vrouw en kinderen heb ik in het hok opgesloten om ongestoord en zonder gekakel te kunnen genieten van een knetterende ruzie tussen Wilfred Genee en Johan Derksen. Maar helaas gebeurt er niets. Na een kwartiertje heb ik het wel gezien en laat ik de rest van mijn gezin weer los. Wat een walgelijk geslijm over en weer!

Lijkt me best geil, twee lesbische meiden, zo vlak voor je neus. En die voeden je dan op. Als je dan groot bent wil je toch gelijk met twee wijven in bed? Eentje is dan niet meer genoeg. Rollenpatroon heet dat. Maar zo kun je een Turkse knul natuurlijk niet opvoeden, dat aanranden en geweld zit hun in de genen, kijk maar eens naar Badr: 6 weken uit de Bajes en hij is al weer topfit om iemand lens te slaan. Nu ik er aan denk, ik moet hem nog even succes Sms’en: ‘Break a Leg!’

Kut, mijn chips is op, mijn bier is op en mijn vrouw is ook nog steeds op. En haar libido is al jaren kut. Net als alles op tv. Was ze maar een Turk, die liggen altijd voor hun man klaar.

‘Welterusten lieverd, ik ga slapen.’

Geef een reactie

