Holocaust-grap

Geplaatst: 3 maart, 2013 in column

Persoonlijk vind ik de grap bijzonder flauw. Excuus voor de grap maken? Zou ik maar vlug doen. Om de eerder genoemde reden.
Ik kan een grap over haar gezicht maken, en dat relateren aan schoppende Belgische jongeren, die ze in Eindhoven is tegengekomen. Maar dat doe ik niet.
En niet alleen omdat mijn vrouw er niet om kan lachen. En niet omdat mijn oudste broer een keer in elkaar getrapt is. Nee, ik doe dat niet omdat het mijn zaken niet zijn.

Van mij hoeft niemand het gezicht van Joan Rivers te vergelijken met iets uit de holocaust. Ik zal me er niet druk om maken. Joan doet dat wel. Vandaar dat ze haar gezicht spiegelt aan het kledingstuk van Heidi Klum.

Geef een reactie

