Verloren zaak

Geplaatst: 22 februari, 2013 in column

Dan valt het eerste doelpunt bij Steaua Boekarest – Ajax. Een onprettig gevoel maakt zich van me meester. Het zal toch niet? Op het moment dat ik een wijntje besluit te nemen om mijn adrenaline een impuls te geven gaat de bel. Het is mijn zwager.
Met een spijtig gevoel zet ik de tv uit. Maar toch ook wel opgelucht. We babbelen en drinken koffie. Ditjes en datjes. Als hij weg gaat is de dramatisch verlopen wedstrijd inmiddels voorbij.
Ik kijk nog even tv via Uitzendinggemist: Bram Moszkowicz. Hij verteld over zijn leed en zijn aspiraties als hij geschorst wordt. Ik maak mijn fles wijn open. Ik kan wel een paar glaasjes gebruiken om mijn adrenaline in toom te houden.

Geef een reactie

