Raborenners gebruikten allemaal

Geplaatst: 19 januari, 2013 in column, Sport

Dat Boogerd nooit doping heeft gebruikt is natuurlijk onzin. De Raborenners gebruikten allemaal.
Helaas zijn er nog zat Raborenners die dat ontkennen.

Kom op Boogerd, je kan het. Ik houd je hand wel vast.
Heus, je blijft de lieveling van de Nederlandse wielersport.
Echt, niemand zal het je kwalijk nemen.
Iedereen deed het in die tijd, jij dus ook.

Ik begrijp wel dat Thijs je in de luwte wil houden, en dat een echte Raborenner niet gebruikt, begrijp ik ook wel.

En je moet maar durven hè, hardop zeggen dat je Boogerd niet gelooft. Ik denk dat ik dat alleen durf te zeggen als Boogerd toegeeft.
Want Boogerd en doping? Dàt kan ik niet geloven.

Geef een reactie

