Dormicum

Geplaatst: 5 januari, 2013 in column, Dingen van de dag

Nu ben ik ook al in Duitsland ontslagen. Ik verveel me en loop doelloos rond. Een mevrouw roept: “Kometen!” Ik kijk omhoog. Niks te zien. Foute diagnose dus. Kinderen rennen bij haar naar binnen. En dat mag zomaar, ongestraft. Wat is het toch een oneerlijke wereld.
Ik neem beetje Dormicum: dat geeft rust bij zoveel onrecht en leed.
Als ik thuis kom zet ik de tv aan: House is op. Ik neem een cognacje en geniet van het acteerwerk van Hugh Laurie.
Ik troost me met de gedachte dat hij zijn personage op mij gebaseerd heeft.
Wedden dat Wilson fout gediagnosticeerd was toen House in de allerlaatste aflevering wegreed met Wilson? Zo zou ik het in ieder geval gedaan hebben.

reacties
  1. Dormicum en morfine…… Maar eerst Haldol!

Geef een reactie

