Blijf van mijn lijf

Geplaatst: 2 januari, 2013 in column, Dingen van de dag

Hoe gaat het nu met je ogen? Ik zie dat ze minder blauw zijn.
Veel beter. Ik kan ze iets verder openhouden, en de hechtingen kunnen er morgen uit. En hoe gaat het met jouw buik?
Ook goed, ondanks de trap die ik kreeg denkt de gynaecoloog dat ik de baby niet zal verliezen. Bovendien is mijn arm niet gebroken maar gekneusd. Dat scheelt weer. Trouwens, heb je dat gelezen van Rafael en Sylvie van der Vaart?
Wat is er gebeurd dan?
Rafael heeft Sylvie een flinke klap gegeven en nu gaan ze scheiden! Ze hebben een zoontje van zes!
Sylvie zal het er zelf wel naar gemaakt hebben, de slet!

Er galmt een holle, hysterische lach door de hal.

Geef een reactie

