Dat de mannenbroeders in de hel moge branden

Geplaatst: 6 december, 2012 in column, Dingen van de dag

Ik las via de Telegraaf dat Fabulous Mamma aandacht wil voor het gegeven dat veel moeders zich genoodzaakt voelen een abortus te plegen, en het leed wat zich daarbij afspeelt door de huidige wetgeving.

Kort daarna las ik dat de SGP abortus weer op de agenda wil. Als ik lichtelijk geagiteerd reageer op twitter over het bericht, krijg ik een tweet terug. Van een SGP mijnheer. Een jurist en SGP tekstschrijver. ‘Of het wel normaal is dat er jaarlijks 30.000 kinderen gedood worden.’

Ik reageer als volgt op deze tweet:

Mensen die tot een abortus besluiten kindermoord in de schoenen te schuiven is een zonde.

Dat de SGP mannenbroeders tot het einde der tijden in de hel moge branden.

Geef een reactie

