Duikelaar

Geplaatst: 11 oktober, 2012 in Dingen van de dag, Mensen, Sport

Luis Suárez duikelt uit angst. Van kleins af aan al. In Uruguay moest hij blijkbaar duikelen om te overleven. Waarvoor hij bang is wordt niet uitgelegd. En waarom hij duikelt wordt ook niet uit de doeken gedaan.

Ik ben een beetje bang in tunnels. En als ik lees dat ze nog veiliger zijn geworden vraag ik me af waarom ze nog veiliger zijn. Was er instortingsgevaar dan?
En waarom staan er altijd files voor die tunnels? Omdat iemand niet naar binnen durft te rijden?

Als ik in een tunnel ben, en denk dat het gaat instorten, ga ik als Suárez doen: duikelen, in een angstig hoekje, tot iemand mij de tunnel uit stuurt.
Want niemand heeft iets aan een duikelaar.

Geef een reactie

