Hersenrot

Geplaatst: 7 oktober, 2012 in Dingen van de dag, Fictie

Ik heb een slecht gebit. Jaren tobde ik met een tand die zeurde en temperatuurgevoelig was. Daarom heb het laten trekken.

De tandarts legde een watje op het gapende gat waar eens nummer 15 zat en bekeek het vocht dat zich er op af had gezet.
De tandarts schudde zijn hoofd. Hij vroeg me of ik me misschien wat licht in het hoofd voelde. Ik voelde me eerder opgelucht dat de extractie achter de rug was. Toen werd me uitgelegd dat ik door mijn verrotte tand aan hersenrot leed.

Het langzame proces van hersenrot zal mijn tijd wel duren.
Een bijkomend voordeel van hersenrot is dat ik steeds beter zal kunnen voldoen aan de zware eisen van onze competitieve maatschappij.

reacties
  1. Jessus, dat is toch niet zo best. Of was je tandarts familie van de hersenchirurg en van de apotheker. Met al die lobbyisten weet je het niet meer tegenwoordig…..

Geef een reactie

