Meesterwerk

Geplaatst: 29 mei, 2012 in Dingen van de dag, Mensen

Ik heb de hele nacht gedroomd en liggen woelen over een uniek stukje dat ik wil gaan schrijven. Het heeft een prachtige compositie van mooie woorden, leuke kwinkslagen, goed geformuleerde zinnen, geen fouten met d’s en t’s en een onwaarschijnlijke draai als afsluiter. Ik geniet nog na van het bijzondere gevoel dat ik de hele nacht heb mogen ervaren.

Toen ik wakker werd zette ik mijn computer aan om mijn droomstuk vast te leggen.

Ik tuur naar een onbeschreven blad op mijn geduldige tekstverwerker. Ik neem een flinke slok van een kop zwarte koffie voor een heldere geest, want het blad is net zo leeg als mijn hoofd: ik heb geen idee op welk meesterwerk ik vannacht heb zitten broeden.

reacties
  1. Jolka schreef:

    .. da’s knap lullig.. Vanavond een nieuwe kans.

Geef een reactie

