Help de padden uit de put!

Geplaatst: 15 mei, 2012 in Dingen van de dag, Natuur
Tags:, , , ,

Soms raak ik in de put. Dan glij ik langs een gladde wand, in een eindeloze val, mijn misère in. Ik denk dan dat ik vast zit, dat ik er nooit meer uit kom.
Maar na een tijdje voel ik me beter en kan ik mijn tocht naar boven weer beginnen. De gladde wand is niet zo glad als het leek! Kijk, ik klim weer omhoog!
Daarom juich ik nu als ik in de put raak. Want ik weet: ik kom er weer uit!

Padden kunnen niet uit de put komen. Zij sterven samen met vele andere amfibieën omdat ze in riool putjes vallen.
Raakt u in de put van dit nieuws? Steun Ravon: u voelt zich snel weer beter!

Geef een reactie

