Botox? Doen!

Geplaatst: 14 mei, 2012 in Dingen van de dag, Maatschappij, Techniek
Tags:, , ,

Bram Bakker vindt dat mensen die botox gebruiken of willen gebruiken eerst naar de psychiater moeten.

Bram Bakker ziet het gebruik van Botox als een ‘stoornis’. Ik moet dan ook meteen aan make-up denken, het knippen van je haar, het scheren en het harsen. Allemaal stoornissen.

Als ik van die enorme zakken onder mijn ogen krijg wil ik ze laten verwijderen. Ook die rimpel op mijn voorhoofd, die er uit ziet alsof iemand er met een bijl heeft in gehakt, is me een doorn in het oog. Een prikje botox en het is weg.Ik heb ooit een rechtzijdige gezichtsverlamming gehad. Daardoor staat mijn gezicht een beetje scheef.

Ik ben ontevreden met mijn kop. Maar het is allemaal ingebeeld volgens Bram Bakker. Er iets aan doen? Ik zou niet durven. Mocht ik ooit triest worden van mijn kop dan ga ik in therapie! En dan gaat Bram me vertellen dat ik goed ben zoals ik ben.

Nou Bram, dat maak ik zelf wel uit. En als ik ontevreden ben over mijn kop dan ben ik dat! En als ik er wat aan ga doen dan doe ik dat.
Mijn kop vol spuiten met botox en zakken laten weghalen onder mijn ogen. En als ik daar dan gelukkig mee ben, dan heb ik een stoornis. Want eigenlijk ben ik na mijn botox-behandeling en oogwallen-verwijdering heel lelijk. En dat kan ik dan weer leren bij Bram. Wat Bram betreft moet ik op mijn handen gaan zitten als ik ongelukkig ben met mijn uiterlijk. En in therapie gaan natuurlijk. Maar zelf iets ondernemen? Nee dat mag niet want dat is een ‘stoornis’ volgens Bram.

Overigens lijkt Bram Bakker verdacht veel op een gebotoxte Jeremy Clarkson.

Geef een reactie

