Russisch vliegtuig neergestort

Geplaatst: 10 mei, 2012 in Dingen van de dag, Nieuws, Techniek
Tags:, , , ,

Ik vlieg niet vaak, maar als ik op reis ga met het vliegtuig kijk ik uit bijgeloof naar een paar afleveringen van ‘Aircrash Investigation’.

Een Sukhoi Superjet-100 is roemloos neergestort in Indonesië. Iedereen aan boord is dood.
Ik heb nog nooit gevlogen in een Russisch vliegtuig: ze hebben een slechte naam en ik vertrouw ze niet. En dit ongeluk geeft alleen maar voeding aan mijn wantrouwen tegen Russische vliegtuigen.
Misschien is dat onterecht, daarom ga ik de aflevering van ‘Aircrash Investigation’ die gaat over dit ongeluk afwachten.

Dan wordt mijn wantrouwen misschien niet weerlegd, maar durf ik toch in te stappen omdat ik mijn ‘Aircrash Investigation’ bijgeloof voldoende heb gevoed om gerust in een Russische vliegtuig op reis te gaan.

reacties
  1. Jolka schreef:

    .. lekker dan: mijn lief vliegt om 18:00 uur naar Londen.. #GelukkignietmeteenRussischvliegtuig

Geef een reactie

