Excuus voor kil Vertrek

Geplaatst: 15 april, 2012 in Dingen van de dag, Politici, Politiek
Tags:, ,

Hallo Emile Roemer,

Drie jaar geleden ben ik verhuisd naar Canada. Toen ik vertrok uit Nederland viel het me op dat het vertrek opmerkelijk kil was. Ook in Schiphol was de receptie kil. Geen vlaggen uit, niks. Niemand blij, niemand die het iets kon schelen. Ik heb contact opgenomen met andere Nederlanders die zijn vertrokken naar Canada en ook zij vonden de reactie van Nederland kil. Het had allemaal wat warmer gekund. Misschien kunt u contact met mij opnemen voor meer informatie en de Nederlandse regering ervan overtuigen dat een grote groep in Canada wonende Nederlanders alsnog een bedankje verdienen voor hun vertrek uit Nederland. Samen met een bloemetje en een welgemeend excuus natuurlijk.

Met vriendelijke groet,

Stichting Kil Vertrek

Geef een reactie

