Gods beloning

Geplaatst: 11 april, 2012 in Dingen van de dag, Maatschappij, Natuur
Tags:,

Paniek in Indonesië.
De herinneringen aan de tsunami in 2004 (zo lang geleden alweer?) zijn nog te vers.
En dan vandaag opnieuw een tsunami waarschuwing. En zelfs nog een tweede.
Gelukkig is het slechts bij een waarschuwing gebleven. Indonesië is met de schrik vrijgekomen.

Volgens onze dierenarts was de tsunami in 2004 een waarschuwing van (zijn) God.
Ik stond te klapperen met mijn oren:
“Zulke gekken bestaan echt!”
Ik heb toen een andere dierenarts genomen, ik wil zo’n engerd niet in de buurt van mijn hond hebben.

Daardoor heeft Indonesië dit keer geen tsunami gekregen.
De God van mijn vorige dierenarts was namelijk blij dat ik geen gebruik van zijn diensten meer maakte.
God van mijn vorige dierenarts: Hartstikke bedankt!

Geef een reactie

