Tweeënvijftig jaar

Geplaatst: 6 april, 2012 in Dingen van de dag, Herinneringen, Mensen
Tags:

Sinds enkele jaren voel ik zo nu en dan een rare kriebel door een van mijn wenkbrauwen.
Eerst dacht ik dat het een overgesprongen vlo van onze hond zou kunnen zijn.
Maar het zijn lange ouwe lullenwenkbrauwharen die kriebelend ontkrullen als een slap schaamhaartje, om daarna voor mijn ogen te gaan hangen.
Vanmorgen had ik weer zo’n kriebel. Gewapend met pincet en scheerspiegel ga ik het onkruid te lijf. Iedere keer ben ik verbijsterd over de lengte van die haren. Ik poog mezelf niet in de ogen te steken met mijn pincet..Hebbes.
“Gefeliciteerd lieverd!”
Oh ja, ik ben jarig.
Ik trek het ouwe lullenhaartje uit mijn hoofd, bekijk het even en gooi het weg:
Die is voorlopig nog niet jarig.

reacties
  1. carel de mari schreef:

    van harte gefeliciteerd, wat jong nog !!

Geef een reactie

