De Pers is uitgeperst

Geplaatst: 30 maart, 2012 in Dingen van de dag, Mensen, Nieuws, Politiek
Tags:

De Pers verschijnt voor het laatst vandaag.
Kwaliteit en gratis gaan helaas niet samen in de journalistiek.
Ik kijk nog een keer op depers.nl.
Ik realiseer me dat mijn AdBlock meedraait.
Misschien ben ik daardoor medeschuldig aan de ondergang van de pers.

De gesprekken in het Catshuis gaan gewoon door.
Ik had de stiekeme hoop dat de laatste dag van De Pers ook de laatste dag van Rutte 1 zou zijn. Had ik maar een KabinetBlock.
Ik blader nog even door het nieuws, zoekend om een sprankje hoop, hoop dat het kabinet alsnog valt. Misschien valt het kabinet over een paar maandjes en lees ik het in de eerste uitgave van de ‘Nieuwe Pers’
Een mens mag blijven hopen, nietwaar.

Geef een reactie

