Sylvia Witteman, mijn ideale Meid

Geplaatst: 15 maart, 2012 in Dingen van de dag, Mensen
Tags:

Ja en dan droom ik van Sylvia Witteman.
Ze kookt, ze heeft een rubriek.
Ze is mooi, mooi als in een beetje vet, heerlijk om tegen aan te schurken.
Warm, mollig Sylvia Witteman.
Ik zie haar beeld en ik zie heerlijk.
Ik zie blij, ik zie een lekker ding.
Sylvia Witteman, lekker met een draadje vet.
Sappig blij, een hapklare brok.
Een stukje wit kippenborst, geen vet, maar in vet gebraden. Heerlijk om af te kluiven, heerlijk biologisch gezond eten.
Sylvia, hapklare brok, doe me een lol, hou vast aan je draadje vet, leef en geniet, eet je lekker vol.
Vergeet de nullijn en hou je aan de ideale Sylvia Witteman ideaal maatje heup, een beetje glad maar wel super.

Geef een reactie

