Franka’s veren

Geplaatst: 3 maart, 2012 in Dingen van de dag, Maatschappij, Mensen, TV

Franka, met haar verentooi en de lieftallige danseresjes die fout om Franka heen dansen. Helemaal in squaw verpakking. Een verademing.
Franka kijkt zo lief in de camera.
Een superonschuldig meisje waar ik helemaal verliefd op ben geworden.

Ik had vroeger ook een indianentooi, die mocht ik hebben van mijn oudere broer.
De eerste dag dat ik het droeg kwam er enge meneer naar me toe.
“Jij bent geen echte indiaan,” zei hij streng: “Alle indianen zullen boos op je worden als je die tooi draagt.” Sindsdien heb ik die tooi nooit meer durven dragen.

Daarom moet jij je tooi dragen Franka! Op het festival, voor mij en alle kinderen die graag indiaantje willen spelen.
Wees trots op je prachtige veren!

Geef een reactie

