Een zakje snoep, dat is een kinderwens

Geplaatst: 19 februari, 2012 in Dingen van de dag, Mensen
Tags:

Weet u wat een kinderwens is?
Iets wat kinderen wensen.
Een zakje snoep, dat is een kinderwens.

Heeft u kinderen?

Nee, maar ik heb wel een kinderwens.
Jawel, maar ik heb nog steeds een kinderwens.
Wel kinderwens, maar carrière hè.
Mijn man en ik hebben samen een kinderwens.
Mijn vrouw heeft een kinderwens, ik (nog) niet.
Wel kinderwens, maar we zijn nog aan het sparen.

Lieve mensen, mocht een of ander persoon in uw kennissenkring het woordje kinderwens in de mond nemen, loop dan heel hard weg.

Mensen die een kinderwens hebben zijn mensen die kinderen krijgen alsof het een echte kinderwens is:
Een tussendoortje waar je misselijk en dik van wordt en daarom eigenlijk niet goed voor je is.

Geef een reactie

