Cohen: Er is een frictie in mijn fractie

Geplaatst: 17 februari, 2012 in Dingen van de dag, Politici, Politiek

Er is een frictie binnen mijn fractie

Neem een typische PVDA Links
En een typische PVDA Rechts
Kijk eens aan, zie het allemaal wrijven

We ontwaren een krakend gepiep
Van onwil maar
Wanneer zullen ze ophouden met vechten?

Er is een frictie binnen mijn fractie

ik geloof niet in vechtende facties
Wat we nodig hebben is positieve actie
Er is een frictie binnen mijn fractie

Het een heel oud probleem
dat teruggaat naar de prehistorie
De beloning van de oerzonde

Laten we een betere wereld maken
Ga samenwerken links en rechts
Het is nog niet te laat!

Er is een frictie binnen mijn fractie
We moeten zijn als broeder en zuster!
Ik wil geen frictie in mijn fractie!
Oh Nee!

Geef een reactie

