Nederlands Tennistalent? Laat me niet lachen

Geplaatst: 15 februari, 2012 in Dingen van de dag, Nieuws, Sport

De Nederlandse tenniselite doet net alsof ze heel goed kunnen tennissen en steeds nipt verliezen.
Ze dwingen allerlei kansen af en dan toch de verbazingwekkende einduitslag: Verloren.
Haasse verloren, De Bakker verloren, Sijsling verloren.
Allemaal leveren ze, als ik het goed lees, sterk tennis af, en allemaal verliezen ze.
In de eerste of tweede ronde. Hoe is het mogelijk!
Ik hoop dat de pers eens leert te zeggen waar het op staat. Nederlanders kunnen niet tennissen.
Ze hebben allemaal verdiend verloren en waren kansloos.
Naast het tennistalentgebrek waar Nederland aan leidt, leidt de Nederlandse pers aan realiteitszin wat Nederlandse tennis(t)ers betreft.

Ik heb mijn hoop nu op Guido van der Garde gezet, hij zal vast wereldkampioen Formule 1 worden!

Hahahahaha!

Geef een reactie

