Keith Bakker, schuldig tot op het bot

Geplaatst: 9 februari, 2012 in Dingen van de dag, Mensen
Tags:,

Ik bekend zo heftig dat jullie me wel een (lichtere) straf moeten geven.
Ik voel me zo schuldig dat jullie me wel (zachter) moeten uitschelden.
Ik vind het zo sneu dat jullie me wel (meer) moeten ontzien.
Het doet me zoveel pijn dat jullie me wel me wel een pleister op de wonde moeten geven.

Ben ik geestesziek?
Nee. Ik ben Keith Bakker, verslavingsdeskundige, die er net achter achter is gekomen dat hij zijn drugsverslaving vervangen heeft met een andere verslaving. Verslaafd aan zijn macht en overwicht.
Ik ontken de aanklacht voor verkrachting.
Maar ik moet erkennen dat ik het vak van hulpverlener tot op het bot verkracht heb en mijn ex-patiënten zich nu stuk voor stuk aangerand voelen.

Geef een reactie

