Maurice de Hond: Peilingen moeten professioneler

Geplaatst: 29 januari, 2012 in Dingen van de dag, Politiek

De SP heeft de Nederlandse peilingsrecords gebroken. Natuurlijk staat Nederland op het gebied van peilingen en de bijbehorende records nog in de kinderschoenen, maar nu het oude record, dat op naam van de PVV stond, gevolgd door Rita’s TON en Pim’s LPF is gebroken, denkt Maurice toch dat het tijd wordt om een betaalde competitie te beginnen.

De PVV wilde geen namen van haar sponsoren bekend maken.
De SP verheugt zich in belangstelling van de tomatenindustrie.
De PvdA heeft inmiddels contact opgenomen met rozendistributeurs.
Het krimpende CDA heeft het Vaticaan gepolst.
Harry Mens heeft de VVD zijn netwerk van zakenlieden tot haar beschikking gesteld.

De Hond denkt dat vooral het teleurstellende CDA en dito PvdA wel enkele verse aankopen kunnen gebruiken.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s